Договір публічної оферти про надання інформаційних послуг
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУДКОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ, надалі «Виконавець», пропонує необмеженому колу фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб укласти цей договір («Договір») на нижчевикладених умовах:
1. Загальні положення та терміни
1.1. Загальні положення:
1.1.1. Цей Договір є публічним договором відповідно до статей 633, 634, 641 Цивільного кодексу України, Закону України «Про електронну комерцію», а особа, що здійснює акцепт цієї оферти стає Клієнтом відповідно до статті 642 Цивільного кодексу України, статті 11 Закону України «Про електронну комерцію».
1.1.2. Цей Договір також є договором приєднання та вважається укладеним з моменту прийняття Клієнтом пропозиції про укладення Договору (акцепт).
1.1.3. Акцептом є, зокрема, вчинення Клієнтом дій, що засвідчують його бажання укласти Договір, під якими розуміється оплата Послуг Виконавця згідно з умовами цього Договору, реєстрація у Сервісі IT Cargo.
1.1.4. Письмовий текст цього Договору може бути роздрукований Клієнтом самостійно з офіційного веб-сайту Компанії https://itcargo.ua
1.1.5. Акцептуючи даний Договір, Клієнт підтверджує, що до укладення цього Договору він був повністю та належним чином ознайомлений з усіма його положеннями, прийняв їх із власної волі без будь-якого примусу.
1.1.6. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє усіма правами та повноваженнями, необхідними та достатніми для укладення й виконання Договору відповідно до його умов. Всі ризики та відповідальність із визнання цього Договору неукладеним покладаються на Клієнта.
1.2. Терміни:
1.2.1. «Сторони» означає Виконавця – ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ГУДКОВА СЕРГІЯ ОЛЕКСІЙОВИЧА та Клієнта – фізичну особу-підприємця або юридичну особу, що здійснила акцепт цього Договору (оферти).
1.2.2. «Сервіс IT Cargo» означає всі сайти та програми (додатки), у тому числі під iOS та Android, а також чат-боти, що перебувають у користуванні Виконавця за ліцензійним та/або іншим договором та містять посилання на цей Договір або пов’язані посиланнями з цим Договором.
1.2.3. “Первинна реєстрація” - це реєстрація фізичної особи-користувача, який підтвердив свою електронну пошту, є Адміністратором та може створювати 1 або більше кабінетів, менеджерів та користуватись функціоналом, залежно від придбаного тарифного плану.
1.2.4. «Реєстрація у Сервісі IT Cargo» означає створення Адміністратором “Особистого Кабінету” для субʼєкта господарювання шляхом введення достатніх та достовірних відомостей у реєстраційну форму Сервісу IT Cargo, що може завершуватись використанням кваліфікованого електронного підпису та/або одноразового ідентифікатора або шляхом оплати 1 гривні, яка є підтвердженням приєднання Клієнта до умов цього договору та яка не підлягає поверненню.
1.2.5. «Особистий кабінет» означає складову Сервісу IT Cargo, що дозволяє Клієнту та його працівникам (довіреним особам) отримати доступ до інформації згідно з цим Договором.
1.2.6. «Перевізник» означає Клієнта, якщо при використанні Сервісу IT Cargo він має намір укласти договір про перевезення вантажів як перевізник (виконавець). «Суб’єкт перевезення» означає вантажовласника, вантажовідправника, вантажоодержувача, експедитора, перевізника, представника цих осіб або будь-яку іншу особу, яка може укласти договір про перевезення (організацію перевезення) вантажів та використовує Сервіс IT Cargo.
1.2.7. «Авторизовані користувачі» означає керівника Клієнта, працівників та/або інших осіб, які діють від імені Клієнта, що мають повноваження використовувати Сервіс IT Cargo та пройшли 2 ідентифікацію з використанням кваліфікованого електронного підпису та/або одноразового ідентифікатора, залежно від технічних опцій Сервісу.
1.2.8. «Письмово» означає інформацію, створену, надіслану, прийняту чи збережену електронним, магнітним, оптичним чи іншим засобом, зокрема, системою електронного документообігу чи електронною поштою, якщо інформація доступна для подальшого використання.
2. Предмет
2.1. Виконавець надає, а Клієнт приймає інформаційні та/або інші допоміжні оплатні послуги щодо суб’єктів перевезень та транспортування вантажів («Послуги») через Сервіс IT Cargo та/або іншим чином згідно з цим Договором.
2.2. Специфікація Послуг:
2.2.1. Надання Клієнту інформації про інших суб’єктів перевезень вантажів (перевізників, замовників тощо), інформація про яких міститься у Сервісі IT Cargo;
2.2.2. Надання Клієнту довідкової інформації про транспортування вантажів, що міститься у Сервісі IT Cargo;
2.2.3. Надання інших інформаційних та/або допоміжних послуг у галузі транспорту.
2.3. Клієнт приймає Послуги шляхом використання Сервісу IT Cargo авторизованими користувачами.
2.4. Виконавець надає авторизованим користувачам невиключне право на використання Сервісу IT Cargo згідно з цим Договором та Політикою конфіденційності Сервісу IT Cargo.
3. Права і обов'язки
3.1. Клієнт зобов’язується:
3.1.1. При реєстрації, при бажанні укласти договір перевезення, в інших випадках використання Сервісу IT Cargo та співпраці з Виконавцем, надавати достовірні відомості в обсязі, визначеному Виконавцем, та підтримувати їх актуальність;
3.1.2. Надавати Виконавцю інформацію та документи, що необхідні для надання Послуг;
3.1.3. Забезпечувати конфіденційність паролю та інших відомостей для доступу до Сервісу IT Cargo;
3.1.4. Забезпечувати використання особистих кабінетів тільки авторизованими користувачами, для яких ці кабінети було створено.
3.1.5. Забезпечувати відсутність шкідливого програмного забезпечення та/або його елементів на пристроях, з яких здійснюється доступ до Сервісу IT Cargo;
3.1.6. Забезпечувати дотримання авторизованими користувачами норм етики та моралі при використанні Сервісу IT Cargo;
3.1.7. Встановлювати доступні оновлення Сервісу IT Cargo, якщо вони сумісні з пристроєм;
3.1.8. Не вчиняти жодних дій на шкоду Виконавцю та/або третіх осіб;
3.1.9. Здійснювати оплату за надані послуги згідно з обраним тарифом щомісячно або кожного року.
3.2. Клієнт має право відповідно до обраного тарифного плану:
3.2.1. На отримання інформації про інших суб’єктів перевезень в межах, визначених функціоналом Сервісу IT Cargo, цим Договором та Політикою конфіденційності;
3.2.2. Використовувати Сервіс IT Cargo виключно з законною метою;
3.2.3. Змінювати пароль для доступу до особистого кабінету;
3.2.4. Змінювати кількість та склад авторизованих користувачів;
3.2.5. Створити необхідну кількість особистих кабінетів.
3.2.6. Видалити будь-який Особистий кабінет, створений в рамках виконання Договору, за відсутності невиконаних належним чином заявок;
3.2.7. Звертатись до Виконавця щодо технічної підтримки Сервісу IT Cargo через можливості самого Сервісу IT Cargo та/або визначений Виконавцем email згідно з порядком, що передбачений цим Договором, або відповідно до порядку, розміщеного у Сервісі IT Cargo.
3.3. Виконавець зобов’язується:
3.3.1. Надавати доступ до Сервісу IT Cargo згідно з цим Договором;
3.3.2. Не втручатися у господарські та/або трудові відносини між авторизованими користувачами та /або Клієнтом, суб’єктами перевезення;
3.3.3. Не використовувати у власній господарській діяльності для конкуренції з Клієнтом будь-які відомості, що стали відомі Виконавцю від Клієнта через Сервіс IT Cargo;
3.3.4. Не передавати третім особам, крім контрагентів Виконавця, які забезпечують функціонування Сервісу IT Cargo, будь-які відомості, що стали відомі Виконавцю від Клієнта через Сервіс IT Cargo іншим чином ніж у функціоналі Сервісу IT Cargo. Клієнт погоджується, що внесені ним у Сервіс IT Cargo відомості, отримуються власником прав інтелектуальної власності на Сервіс IT Cargo, і він може поводитись з ними в тій же мірі, що й Виконавець.
3.4. Виконавець має право:
3.4.1. Направляти Клієнту будь-яким способом інформацію про функціонування Сервісу IT Cargo, у тому числі направляти рекламні та інші повідомлення на будь-яку доступну адресу електронної пошти та номер телефону;
3.4.2. Укладати договори страхування вантажу згідно з інформацією, наданою вантажовідправником. Вигодонабувачем страхування має бути вантажовідправник, якщо до укладення договору страхування вантажовідправник не зазначить іншого вигодонабувача.
3.4.3. Самостійно створювати особисті кабінети в Сервісі IT Cargo на виконання цього Договору згідно з даними, наданими Клієнтом, та обов’язково надати Клієнту доступ до них. Клієнт вважається зареєстрованим та таким, що отримав доступ, з моменту відправлення відповідного повідомлення від Виконавця.
3.4.4. Випускати оновлення Сервісу ITCargo;
3.4.5. Збирати та використовувати інформацію про недоліки Сервісу IT Cargo, помилки («баги»);
3.4.6. Поширювати через Сервіс ITCargo інформацію на правах реклами;
3.4.7. Заблокувати та/або видалити Особистий кабінет, якщо Клієнт або особа з авторизованих користувачів:
Повідомив про втрату доступу, розкриття паролю до особистого кабінету;
Запросив видалення;
Допустив діяння, що можуть бути розцінені Виконавцем як шахрайські або іншим чином протиправні;
Наніс шкоду (створив ризик) Сервісу IT Cargo або його роботоспроможності;
Створив ризик притягнення Виконавця до юридичної відповідальності;
Порушує права на інтелектуальну власність Виконавця та/або третіх осіб.
Не вніс своєчасно оплату за послуги Сервісу ITCargo.
3.4.8. Виконавець може заблокувати Особистий кабінет на час врегулювання спору з Клієнтом;
3.4.8. Встановлювати нову вартість Послуг, крім тих, що були оплачені або надані до змін.
4. Інтелектуальна власність
4.1. Якщо інше не обумовлено, все програмне забезпечення, яке використовується у Сервісі IT Cargo, і права на інтелектуальну власність (включаючи авторські та суміжні з ними права) щодо контенту, інформації та матеріалів, розміщених у Сервісі IT Cargo, належать контрагентам Виконавця.
4.2. За цим Договором жодні права інтелектуальної власності не переходять Клієнту, авторизованим користувачам та/або іншим особам.
4.3. У разі порушення прав інтелектуальної власності авторизованими особами Клієнт несе солідарну відповідальність за таке порушення.
4.4. Жодна заява Виконавця та/або його контрагентів не свідчить про передачу будь-яких прав інтелектуальної власності чи відмову від будь-якого засобу захисту.
5. Порядок розрахунків
5.1. Загальна вартість Послуг становить суму всіх платежів за цим Договором на користь Виконавця, крім відшкодування збитків та сплати штрафних санкцій.
5.2. Датою виконання грошових зобов’язань Клієнтом є дата зарахування необхідної суми коштів на рахунок Виконавця.
5.3. Вартість послуг зазначається у Сервісі IT Cargo в розділі “Тарифи”.
5.4. Невиключне право на використання Сервісу IT Cargo надається на умовах передплати за певний строк («Підписки»). Строк підписки може обраховуватися у днях, тижнях, місяцях та роках.
5.5. Інші інформаційні та/або допоміжні послуги у галузі транспорту (п. 2.2.3. Договору) надаються на умовах одноразової повної передплати.
5.6. Якщо Клієнт вперше оплатив 12 (дванадцять) місяців підписки за раз, то Виконавець додатково надає Клієнту 3 (три) місяці безоплатно. Виконавець може змінювати цю умову на власний розсуд, письмово попередивши про це Клієнта, шляхом направлення повідомлень в Кабінет або на електронну пошту.
5.7. Виконавець на свій розсуд може безоплатно надати невиключне право на використання Сервісу ITCargo протягом тестового (демонстраційного) періоду від 30 (тридцяти) календарних днів або на інший строк. Кількість днів визначає Виконавець.
5.8. Виконавець на свій розсуд може надати Послуги на умовах відкладеної оплати, про що повідомляє Клієнта у Сервісі ITCargo через Авторизованих користувачів чи у будь-який інший спосіб. Згода з умовами відкладеної передплати надається конклюдентними діями – шляхом використання Сервісу IT Cargo тощо. У такому разі надання послуг починається до оплати, а грошове зобов’язання має бути виконано:
Протягом 3 (трьох) робочих днів від дати рахунку; або
Через 30 (тридцять) календарних днів після відправлення повідомлення про відкладену оплату, якщо більший строк не встановлено Виконавцем.
5.9. Факт оплати на умовах відкладеної оплати свідчить про визнання Послуг наданими належним чином.
5.10. Внесення оплати здійснюється шляхом перерахування з банківського рахунку Клієнта на банківський рахунок Виконавця.
5.11. У разі невиконання грошового зобов’язання протягом встановленого п. 5.8. строку, Виконавець має право заблокувати доступ до користування Сервісом. Відновлення права користування Сервісом в майбутньому можливе за умови погашення заборгованості та сплати за поточний період.
5.12. Оплата підписки на Сервіс, відповідно до наявних на сайті Тарифів може бути здійснена Клієнтом або будь-якою іншою особою. Перелік доступних опцій кожного Тарифного плану розміщується на сайті і визначається на розсуд Виконавця.
5.13. Якщо підписник відмовився від підписки, кошти за період, який він сплатив, не повертаються.
5.14. Додатково може стягуватись плата за користування сторонніми сервісами, комісійні чи інші платежі, податки та інші собори, повʼязані з користуванням сервісу. Деякі способи оплати та платіжні оператори можуть стягувати додаткову комісію та платежі, а саме платежі за трансграничні операції та інші платежі, які повʼязані з обробкою вашого способу оплати. Подробиці ви можете дізнатись в постачальника послуг відповідного сервісу.
5.15. Особа, яка придбала підписку, може перевірити свої платежі та прослідкувати наступну дату оплати у своєму Особистому кабінеті. У разу відмови від прийняття 5 змін щодо ціни чи плану підписки, ви можете скасувати свою підписку до того, як зміни вступають в силу.
6. Особливості розрахунків для Перевізників
6.1. Перевізник може використовувати Сервіс IT Cargo безоплатно до моменту погодження розміру плати за перевезення («ставка»). Тоді застосовуються умови цього розділу.
6.2. Сервіс IT Cargo може самостійно (автоматично) пропонувати рекомендований рівень ставки.
6.3. Перевізник може запропонувати потенційному контрагенту визначену Перевізником ставку або ту, що запропоновано Сервісом IT Cargo.
6.4. Якщо потенційний замовник, якому Перевізник запропонував ставку, прийняв її або закрив (видалив) відповідне оголошення протягом 1 (одного) робочого дня від моменту подання пропозиції, то Перевізник зобов’язаний сплатити Виконавцю 1% (один відсоток) від запропонованої ставки, але не менше ніж гривневий еквівалент 2 (двох) доларів США за курсом НБУ на момент пропозиції відповідної ставки.
6.5. У Перевізника виникають всі інші права та обов’язки Клієнта згідно з Договором.
7. Відповідальність
7.1. Сторони несуть відповідальність за порушення Договору відповідно до чинного законодавства України.
7.2. Форс-мажор
7.2.1. Сторони Договору звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання своїх зобов'язань за Договором, якщо це невиконання є наслідком форс-мажорних обставин та/або їх наслідків, що виникли після укладання Договору, які Сторона не могла ані передбачати, ані уникнути розумними заходами.
7.2.2. До форс-мажорних обставин належать надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань за Договором, а саме: війна або воєнні дії, епідемії, пожежі, природні катастрофи, аварії в мережах енергопостачання, зміни в чинному законодавстві, що можуть перешкодити виконанню зобов’язань за цим Договором, а також будь-які інші обставини поза розумним контролем Сторін.
7.2.3. Сторона, яка посилається на форс-мажорні обставини та/або їх наслідки, зобов'язана негайно, однак не пізніше 10 (десяти) робочих днів, письмово повідомити іншу Сторону про настання подібних обставин та/або їх наслідків. На вимогу іншої Сторони має бути пред'явлений документ, який підтверджує неможливість виконання зобов’язань за Договором, виданий Торгово-промисловою палатою відповідної країни, де виникли форс-мажорні обставини, або регіональною торгово-промисловою палатою, або іншою уповноваженою організацією.
7.3. Відповідальність Клієнта:
7.3.1. Клієнт несе відповідальність за навмисні та ненавмисні діяння авторизованих користувачів, а також інших осіб, які мали або мають доступ до особистого кабінету, що створено на виконання цього Договору.
7.3.2. Клієнт несе відповідальність за шкоду у випадку несанкціонованою розголошення конфіденційної інформації, що містилися або містяться у Сервісі IT Cargo, якщо це сталося з вини Клієнта, авторизованих користувачів.
7.3.3. Клієнт відшкодовує всі збитки Виконавця, що виникли у зв’язку з проникненням до Сервісу IT Cargo шкідливого програмного забезпечення та/або його компонентів з вини авторизованих користувачів та/або третіх осіб, що використовували Сервіс IT Cargo через облікові засоби, що створені згідно з цим Договором.
7.3.4. У випадку розголошення Клієнтом будь-якої конфіденційної інформації, незалежно від наслідків такого розголошення, недобросовісної поведінки, в тому числі шляхом порушення прав інших користувачів Сервісу, умисного внесення недостовірних даних про третіх осіб, 6 Виконавець має право стягнути штраф у розмірі еквівалентному 1 000 (одній тисячі) доларів США за курсом НБУ до гривні на дату вимоги за кожен такий випадок, а також на компенсацію Замовником всіх завданих збитків.
7.3.5. До будь-якого простроченого грошового зобов’язання Клієнта застосовується пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення. Якщо заборгованість, сума якої менша за 5 000 (п’ять тисяч) гривень, прострочена більше ніж на 30 календарних днів, то Виконавець може застосувати штраф у двократному розмірі від суми заборгованості. На умовах Підписки цей пункт не застосовується.
7.4. Відповідальність Компанії:
7.4.1. Виконавець несе відповідальність перед Клієнтом тільки за реальні збитки, що є безпосереднім наслідком порушення цього Договору з вини Виконавця.
7.4.2. Виконавець не має жодних гарантійних зобов’язань. Сервіс IT Cargo використовується «як є» та «як доступний».
7.4.3. Виконавець не несе відповідальності, зокрема за:
Недоступність Сервісу IT Cargo чи іншу неможливість використання Сервісу IT Cargo не з вини Виконавця;
Блокування та/або видалення особистого кабінету згідно з цим Договором;
Будь-який збиток, що міг бути попереджений та/або зменшений Клієнтом;
Непрямі збитки такі як упущена вигода, втрата ринку, моральна шкода, шкода діловій репутації тощо;
Діяльність, рішення державних органів та їх наслідки;
Неналежне чи нецільове використання Сервісу IT Cargo;
Несумісність пристроїв Клієнта з Сервісом IT Cargo та/або його оновленнями;
Умови, виконання, недійсність будь-якого договору страхування;
Несанкціонований Виконавцем доступ третіх осіб до Сервісу IT Cargo.
7.5. У жодному разі розмір відповідальності Виконавця за всіма вимогами одного заявника не перевищує:
Суму, що сплачена на користь Компанії Клієнтом, який заявляє вимогу, протягом 12 (дванадцяти) місяців до пред’явлення першої претензії (позову);
15 000 (п’ятнадцять тисяч) гривень.
8. Конфіденційність та персональні дані
8.1. «Конфіденційна інформація» означає будь-яку фінансову, комерційну, технологічну чи іншу інформацію, що стосується діяльності Виконавця, міститься в Сервісі IT Cargo, на електронних носіях, і яка передається Клієнту у зв’язку з виконанням Договору.
8.2. Зокрема Конфіденційною інформацією за цим Договором є: будь-яка інформація про проекти Виконавця, його контрагентів; бази даних; плани з розробки нової продукції, розширення діяльності; внутрішня фінансова інформація; інструкції з виробничого процесу чи експлуатації; інформація про минулих, поточних чи потенційних клієнтів, включаючи контактні дані та специфіку їх діяльності; інформація про працівників та підрядників; списки клієнтів, працівників та підрядників; комерційна таємниця; персональні дані усіх осіб, що пов’язані із виконанням цього Договору, чи будь-яка інша інформація, визначена Стороною як конфіденційна.
8.3. Сторони зобов’язуються суворо зберігати конфіденційність та не розголошувати третім особам будь-яку інформацію, отриману будь-яким чином без прямої попередньої письмової згоди іншої Сторони.
8.4. Клієнт гарантує, що Авторизовані користувачі надали згоду на обробку своїх персональних даних згідно з цим Договором та Політикою конфіденційності Сервісу IT Cargo.
8.5. Клієнт гарантує, що Авторизованих користувачів повідомлено про те, що їх персональні дані можуть бути внесені в базу персональних даних, а також повідомлено про їх права відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
8.6. Клієнт надає Виконавцю згоду (дозвіл) на обробку наданої Клієнтом інформації з метою виконання цього Договору та публічно-правових зобов’язань, зокрема податкових.
9. Вирішення спорів
9.1. Сторони надають перевагу вирішенню спорів шляхом проведення двосторонніх переговорів. Якщо згоди не буде досягнуто, то спір розглядається в господарському суді відповідно до чинного законодавства України. Відносини за даним Договором регулюються матеріальним правом України.
9.2. Претензія розглядається в місячний строк з дня її одержання. Про результати розгляду претензії заявник має бути повідомлений письмово.
9.3. Претензія вважається врученою у день її відправлення у разі її відправлення на належну адресу електронної пошти, відмови від отримання претензії або повернення поштового відправлення у зв’язку із закінченням строку зберігання, відсутності адресата за місцем доставки.
10. Електронні документи
10.1. Сторони погодили, що допускається створення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, оброблення, використання документів, створених в електронному вигляді, які визнаються сторонами такими, що мають юридичну силу, при дотриманні умов цього Договору.
10.2. Сторони погоджуються, що Договір та додатки до нього, укладені за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем, шляхом обміну електронними листами із сканованими копіями документів, вважається укладеними в письмовій формі і мають юридичну силу, як і паперова форма документу.
10.3. Обмін інформацією та документами в електронному вигляді здійснюється із використанням будь-якої дійсної адреси електронної пошти Виконавця та будь-якої адреси електронної пошти Клієнта, про які відомо Виконавцю, зокрема з Сервісу IT Cargo.
10.4. Кожна сторона бере на себе відповідальність за належне використання електронної пошти, зазначеної у Сервісі IT Cargo, своєчасну перевірку (робочі дні з 09:00 год. до 18:00 год.) і наслідки доступу до неї третіх осіб.
10.5. Рахунок Виконавця із усіма супровідними документами, надіслані за допомогою електронних засобів зв’язку вважається належним чином одержаний Клієнтом та приймається для оплати.
10.6. У разі зміни адреси, банківських реквізитів, номеру факсу або адреси електронної пошти Клієнт зобов’язаний у 10-денний строк письмово повідомити про це Виконавця через Сервіс IT Cargo, тоді як Виконавець може опублікувати оновлені відомості на своєму сайті та/або у Сервісі IT Cargo. Інакше повідомлення будуть вважатися отриманими відповідною Стороною, якщо вони відправлені за старими реквізитами.
10.7. Сторони погодили, що обмін документів в межах виконання цього Договору може здійснюватися в електронному вигляді за допомогою сервісу електронного документообігу «M.E.DOC», за посиланням в мережі Інтернет https://medoc.ua/uk/page/business та з використанням кваліфікованого/удосконаленого електронних підписів (надалі - КЕП/УЕП) в порядку і на умовах, передбачених Законом України «Про електронні довірчі послуги». Сторони погодили, що додаткове використання печатки (електронної печатки) для документів в межах виконання цього Договору не потрібно.
10.8. Допускається одночасне використовування адрес електронної пошти Сторін та сервісу електронного документообігу «M.E.DOC».
11. Інше
11.1. Договір діє до кінця календарного року, у якому він укладений, але у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
11.2. Якщо жодна зі Сторін Договору за 30 (тридцять) календарних днів до закінчення строку дії Договору не сповістить іншу Сторону письмово про розірвання Договору, цей Договір вважається автоматично пролонгованим на кожний наступний календарний рік на тих самих умовах.
11.3. Розірвання Договору можливе за ініціативою однієї зі Сторін в односторонньому порядку за умови попереднього письмового повідомлення про це іншої Сторони за 20 (двадцять) календарних днів і виконання всіх грошових зобов'язань в рамках цього Договору. Сплачені кошти повертаються Клієнту в частині ненаданих послуг тільки у разі розірвання договору з ініціативи Виконавця при тому, що Клієнт не порушував Договір.
11.4. Виконавець може змінити умови цього Договору в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це Клієнта не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів шляхом розміщення інформації про такі зміни на веб-сайті https://itcargo.ua, у Сервісі IT Cargo або листом на електронну пошту Клієнта.
11.5. У разі зміни суб’єкта, що надає послуги Сервісу IT Cargo, відповідне повідомлення надсилається Клієнту не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів шляхом розміщення інформації про такі зміни на веб-сайті https://itcargo.ua, у Сервісі IT Cargo або листом на електронну пошту Клієнта. Клієнт погоджується, що у разі зміни суб’єкта, який надає послуги Сервісу IT Cargo, для продовження користування послугами Сервісу IT Cargo йому слід переукласти Договір із новим суб’єктом надання послуг Сервісу IT Cargo.
11.6. Якщо Клієнт продовжує користуватись послугами Сервісу IT Cargo після настання подій, передбачених п.п. 11.4, 11.5 Договору, він вважається таким, що погодився на відповідні зміни Договору/уклав Договір з новим суб’єктом надання послуг Сервісу IT Cargo.
11.7. У разі відмови Клієнта від зміни Договору/укладення Договору з новим суб’єктом надання послуг Сервісу IT Cargo здійснена Клієнтом передплата за надані послуги поверненню не підлягає.
11.8. У разі зміни суб’єкта надання послуг Сервісу IT Cargo, якщо Клієнтом здійснена та невикористана передплата за послуги, плата новим суб’єктом надання послуг Сервісу IT Cargo повторно не нараховуються, а послуги надаються згідно із внесеною раніше передплатою.
12. Деталі про Виконавця
Фізична особа-підприємець ГУДКОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
Адреса: Україна, 65029, м. Одеса, Ольгіївський узвіз, 7, кв. 22
Р.н.о.к.п.п.: 2988702519
IBAN: UA183052990000026004014935416
в АТ "КБ "ПРИВАТБАНК"
МФО 305299